tehnic@omicronservice.ro
office@omicronservice.ro

Reducerea costurilor de comunicare

Aplicațiile și soluțiile suplimentare oferite de Karel împreună cu sistemele de comunicații reduc nu numai costul total al sistemului, ci și costurile de operare și comunicare.

Cu software-ul de înregistrare și raportare a apelurilor integrat cu Karel Communication Systems, pot fi preluate transcrieri de înregistrare a apelurilor și pot fi făcute rapoarte specifice clienților. Cu aceste software-uri, traficul vocal al companiei este ținut sub control și există soluții alternative de economisire potrivite pentru compania dvs.

Cu funcția LCR programabilă flexibilă și bazată pe abonați , acceptată de Karel Communication Systems , companiile pot utiliza automat cea mai rentabilă metodă de comunicare în funcție de direcțiile și tipurile de apel.

Caracteristica conferințeitimpul petrecut și costurile suplimentare suportate pentru întâlnirea cu; Poate fi redus prin apeluri video, dacă se dorește, cu sisteme de la distanță și suport.

Lucrând în integrare cu Karel Communication Systems și acționând ca o punte de legătură între sistemul de comunicații și rețeaua GSM, terminalele Karel GSM se asigură că apelurile efectuate de la telefoanele conectate la centrala din cadrul companiei către telefoanele mobile sunt taxate la tarife de apel GSM mai mici. Management bazat pe web

susținut de Karel Unified Communication Systems și IP Communication SystemsCu infrastructura sa, sistemele pot fi gestionate cu ușurință cu un browser web standard, independent de interiorul sau exteriorul locului de muncă. La nivel de utilizator, abonații special autorizați se   pot conecta la interfața web Personal Assistant cu numele lor de utilizator și parola . Utilizatorii pot modifica parametrii, setările de rutare personală, setările pentru mesageria vocală, contactele private în cadrul autorizației lor. Datorită gestionării de la distanță și asistentului personal, costurile de asistență și gestionare sunt economisite.
Suport birou la distanță și aplicații de abonat IP
acceptate de Karel Unified Communication Systems și IP Communication SystemsCu telefoanele IP în birouri la distanță, posibilitatea de a vă abona la centrala centrală prin internet fără a fi nevoie de niciun dispozitiv economisește costurile apelurilor. Cu această metodă, este posibil să efectuați apeluri către sucursale prin numărul de extensie.

Cu dispozitive precum telefoanele IP bazate pe software și telefoanele mobile inteligente acceptate de VoIP, posibilitatea de a efectua apeluri de oriunde din lume ca abonat intern la bursă reduce costurile de comunicare.

Prin crearea unei structuri de rețea între mai multe sisteme de comunicații , angajații se pot apela reciproc cu un singur plan numeric, oferind confort și economii în comunicare. Aplicații IP Trunk și Alternative Operator

acceptate de Karel Unified Communication Systems și IP Communication SystemsOperatorii care furnizează servicii VoIP pot fi conectați direct prin IP Trunk. Faptul că tarifele VoIP sunt mai economice decât tarifele PSTN oferă economii mari în costurile de comunicare.

Cu aplicația de configurare a timpului personalizat acceptată de sistemele de comunicații Karel IPV, este posibil să se determine câte minute de apeluri de linie externe se vor efectua într-un anumit interval de timp de la linia selectată. Când expiră această perioadă, linia poate fi închisă pentru utilizare și deviată pe o rută alternativă. În special, controlul este asigurat în utilizarea tarifelor de apel avantajoase cu minute definite ale operatorilor GSM și, atunci când timpul total de convorbire definit este consumat, utilizarea acelei linii poate fi mutată pe o altă linie selectată.

Karel reduce nu numai costul total al sistemului, ci și costurile de operare și comunicare.