tehnic@omicronservice.ro
office@omicronservice.ro

Îmbunătățirea experienței clienților

Sistemele de comunicare Karel

Sistemele de comunicare Karel fac diferența ca primul punct de contact pentru întâmpinarea apelanților din lumea afacerilor de astăzi, unde prima impresie este esențială. Tehnologiile de comunicare precum asistență automată, mesagerie vocală, IVR oferă eficiență și imagine independentă de mărimea afacerii cu metodele avansate de întâmpinare care pot fi personalizate în funcție de afacerea oferită de aceste tehnologii.

Funcțiile de asistență automată furnizate de sistemele de comunicare Karel asigură distribuirea apelurilor primite către extensia sau departamentul apelat interactiv, fără nicio intervenție a operatorului sau a asistentului. Funcția de mesagerie vocală permite altor extensii sau apelanți externi să lase un mesaj pentru extensia pe care au apelat-o.

În plus față de caracteristicile specificate mai sus, soluțiile avansate, cum ar fi gestionarea asistenței automate și a mesageriei vocale pe web și prin e-mailul mesajelor vocale, sunt oferite companiilor cu sisteme de comunicații unificate Karel și sisteme de comunicare IP Karel.