tehnic@omicronservice.ro
office@omicronservice.ro

Sisteme de comunicare pentru instituții medicale și spitale

Instituțiile medicale solicită ca numărul limitat de personal calificat să lucreze mai eficient și mai productiv împotriva cerințelor pacientului în continuă creștere și diferențiere. Instituțiile medicale încearcă să crească calitatea serviciilor lor, care nu lasă toleranță oricărei erori pe de o parte și, pe de altă parte, se luptă să controleze creșterea costurilor. Karel oferă soluții avansate de comunicare instituțiilor medicale pentru a le ajuta să își depășească provocările. Soluțiile de comunicare Karel nu facilitează doar colaborarea dintre angajați și personalul medical pentru a crește calitatea îngrijirii pacienților, ci ajută și la asigurarea unei comunicări eficiente cu pacienții și membrii familiei acestora.

Karel oferă soluții scalabile, specifice spitalului, care sunt îmbogățite cu funcții avansate, acceptate cu management bazat pe web și care pot îndeplini cu ușurință cerințele noii generații prin furnizarea de servicii către toate punctele din spital cu un „număr unic” pentru întotdeauna mobil personal medical.

Prevăzând diversificarea și schimbarea nevoilor de comunicare, Karel integrează audio, video, conferințe, prezență, mesaje instantanee, fax, funcții de e-mail și mobilitate, schimbă, facilitează și accelerează metodele de lucru ale personalului medical.

Karel oferă soluții de centre de apel flexibile, scalabile, nespațiale, eficiente din punct de vedere al costurilor pentru instituțiile și organizațiile medicale de orice dimensiune, pentru a le permite o comunicare rapidă și eficientă cu pacienții și membrii familiei lor.