tehnic@omicronservice.ro
office@omicronservice.ro

Soluția integrată de centrală telefonică Karel ips 400, care include toate funcțiile Call Center și caracteristicile centralei telefonice, vă poate accesa telefonul de afaceri în toate punctele cu o conexiune la internet; Pentru a simți sprijinul pozitiv al comunicării neîntrerupte către afacerea dvs. prin integrarea comunicației mobile în comunicarea de birou, alegeți-l pe cel mai potrivit pentru compania dumneavoastră din seria ipc 400 și.

Centrul de apel Karel ips 400 include toate funcțiile de bază ale centrului de apeluri de bază, precum și centrala telefonică IP și toate funcțiile de centrală IP. IMM-urile care caută o soluție de centrală telefonică all-in-one evită multe costuri obținând servicii cu valoare adăugată cu un centru de apel în creștere și un sistem obișnuit de centrală de producție, împreună cu un singur sistem de gestionare. Cei care au nevoie de produse pentru call center, cum ar fi sistemul de call center pentru avocați de schimb telefonic pentru avocații membri ai baroului, birouri de legătură cu centrele de apel ale agenției, companii de comerț electronic și producție și vânzări, sisteme de call center cu structuri de sucursale în mai mult de un punct, vânzări și retail companii de grup de management Este decupat pentru toate unitățile comerciale.

Ne puteti contacta pentru detalii .