Category
Categorii de produse
Coș
Centrală ip karel ips420 ip
Cere oferta pretKarel IPS420, Centrală telefonică IP și Call Center 2 linii trunk analogice FXO 1 Supervizor 2 Operator 100 de abonați IP 30 de asistență externă SIp Line
Karel IPS420, Centrală telefonică IP și Call Center 2 linii trunk analogice FXO 1 Supervizor 2 Operator 100 de abonați IP 30 de asistență externă SIp LineKarel IPS400 este o soluție de comunicație IP care oferă funcții de bază pentru call center IP, precum și caracteristici IP PBX. Oferă o comunicare ușoară și eficientă pentru întreprinderile mici și mijlocii care oferă servicii pentru clienți, cum ar fi firme de avocatură, agenții de turism, birouri de vânzări. În pachetul de pornire din seria IPS400, există 30 de linii externe SIP/100 de abonați IP, 1 supervizor, 2 operatori și oferă suport pentru linie TDM până la 5 porturi analogice. Toate modelele pot crește până la 60 IP Trunk și 500 IP abonați. Capacități inițiale după model:facilitate de conferință și mesagerie • Vizualizarea informațiilor despre ocuparea și starea abonatului, • Gestionare ușoară a terminalelor datorită suportului de furnizare automată pentru Karel și diferite mărci de telefoane IP (Obțineți informații de la departamentul nostru de vânzări pentru mărcile și modelele acceptate.). • Apeluri video între abonații IP și linii externe • Peste 100 de funcții de utilizare programabile • Compatibil cu seturi speciale de telefon și telefoane standard • Gestionarea teleconferințelor prin interfață web • Suport în mai multe limbi (turcă, engleză, germană, chineză, franceză, rusă, spaniolă) , suport pentru limba italiană integrată) • Firewall • Actualizare automată prin Internet • Gestionare ușoară a terminalelor datorită suportului de furnizare automată pentru Karel și diferite mărci de telefoane IP (Obțineți informații de la departamentul nostru de vânzări pentru mărcile și modelele acceptate.). • Apeluri video între abonații IP și linii externe • Peste 100 de funcții de utilizare programabile • Compatibil cu seturi speciale de telefon și telefoane standard • Gestionarea teleconferințelor prin interfață web • Suport în mai multe limbi (turcă, engleză, germană, chineză, franceză, rusă, spaniolă) , suport pentru limba italiană integrată) • Firewall • Actualizare automată prin Internet • Gestionare ușoară a terminalelor datorită suportului de furnizare automată pentru Karel și diferite mărci de telefoane IP (Obțineți informații de la departamentul nostru de vânzări pentru mărcile și modelele acceptate.). • Apeluri video între abonații IP și linii externe • Peste 100 de funcții de utilizare programabile • Compatibil cu seturi speciale de telefon și telefoane standard • Gestionarea teleconferințelor prin interfață web • Suport în mai multe limbi (turcă, engleză, germană, chineză, franceză, rusă, spaniolă) , suport pentru limba italiană integrată) • Firewall • Actualizare automată prin InternetCARACTERISTICI AVANSATE DE COMUNICARE • Așteptarea în coada de apeluri primite și citirea numărului din coadă • Afișarea informațiilor apelantului pe toate telefoanele utilizatorilor și pe ecranul interfeței web a operatorului atunci când persoana înregistrată în Mini CRM apelează • Redirecționare automată către apelant când este apelat înapoi primite de la apeluri pierdute/ocupate efectuate către linia exterioară • MiniCRM Capacitate de a defini numere speciale de extensie de redirecționare pentru clienții definiți în . Astfel, apelul de la client este redirecționat direct către interiorul sau coada relevantă fără a fi conectat la salutul automat. Acum este economic și posibil de utilizat: 2 operatori și 1 supervizor se pot conecta la sistemul IPS400 din interfață. Operatorii pot vedea apelurile în așteptare în coadă, pot lua o pauză și pot accesa rapoartele lor personale. Supraveghetorul poate monitoriza traficul de apeluri în direct, poate întrerupe apelurile operatorilor și poate monitoriza eficiența sistemului și a angajaților cu rapoarte avansate. • Mini CRM • Distribuție rapidă și flexibilă a apelurilor • Interfață bazată pe web • Gestionare eficientă a operatorului și conexiune la operator la distanță • Raportare întreruperi și întreruperi • Rapoarte operator • Rapoarte apeluri primite și anulate • Rapoarte coadă • Integrare pop-up cu aplicațiile CRM bazate pe web Supraveghetorul poate monitoriza traficul de apeluri în direct, poate întrerupe apelurile operatorilor și poate monitoriza eficiența sistemului și a angajaților cu rapoarte avansate. • Mini CRM • Distribuție rapidă și flexibilă a apelurilor • Interfață bazată pe web • Gestionare eficientă a operatorului și conexiune la operator la distanță • Raportare întreruperi și întreruperi • Rapoarte operator • Rapoarte apeluri primite și anulate • Rapoarte coadă • Integrare pop-up cu aplicațiile CRM bazate pe web Supraveghetorul poate monitoriza traficul de apeluri în direct, poate întrerupe apelurile operatorilor și poate monitoriza eficiența sistemului și a angajaților cu rapoarte avansate. • Mini CRM • Distribuție rapidă și flexibilă a apelurilor • Interfață bazată pe web • Gestionare eficientă a operatorului și conexiune la operator la distanță • Raportare întreruperi și întreruperi • Rapoarte operator • Rapoarte apeluri primite și anulate • Rapoarte coadă • Integrare pop-up cu aplicațiile CRM bazate pe web
Similare
Produse similare
-
IPG1000 centrala telefonica 1056 TDM și 2000 porturi IP
Citește mai multIPG1000 este conceput pentru a satisface nevoile de comunicare de capacitate medie și mare și poate crește de la 8 linii la 64000 de linii
-
-
Karel IPS441
Citește mai multCentrală telefonică IP și Call Center 4 x linie trunchială analogică FXO 1 x linie analogică FXS1 Supervizor 2 Operator 100 de abonați IP 30 de asistență externă SIp Line
-
Centrală ip karel ips411 IP
Citește mai multKarel IPS411, Centrală telefonică IP și Call Center 1 x linie trunchială analogică FXO 1 x linie analogică FXS1 Supervizor 2 Operator 100 de abonați IP 30 de asistență externă SIp Line
Recente
- Karel ips 400 serie
- Îmbunătățirea experienței clienților
- Comunicarea angajaților care lucrează acasă
- Eficiența serviciilor pentru clienți
- Soluții de comunicare pentru instituțiile publice
- Sisteme de comunicații pentru fabrici și instalații de producție
- Sisteme de comunicare pentru bănci și instituții financiare
- Sisteme de comunicare pentru instituții medicale și spitale
- Ce este Wi-Fi 6? Care sunt avantajele Wi-Fi 6?
- 10 întrebări de pus atunci când se cercetează prețul PBX în cloud
- Sisteme de comunicații IP
- Reducerea costurilor de comunicare
- Comunicații unificate
- Care este potrivit pentru afacerea dvs?
- Ce este un sistem telefonic PBX