tehnic@omicronservice.ro
office@omicronservice.ro

Karel IPS441

Cere oferta pret

Centrală telefonică IP și Call Center 4 x linie trunchială analogică FXO 1 x linie analogică FXS1 Supervizor 2 Operator 100 de abonați IP 30 de asistență externă SIp Line

Centrală telefonică IP și Call Center 4 x linie trunchială analogică FXO 1 x linie analogică FXS1 Supervizor 2 Operator 100 de abonați IP 30 de asistență externă SIp LineKarel IPS400 este o soluție de comunicație IP care oferă funcții de bază pentru call center IP, precum și caracteristici IP PBX. Oferă o comunicare ușoară și eficientă pentru întreprinderile mici și mijlocii care oferă servicii pentru clienți, cum ar fi firme de avocatură, agenții de turism, birouri de vânzări. În pachetul de pornire din seria IPS400, există 30 de linii externe SIP/100 de abonați IP, 1 supervizor, 2 operatori și oferă suport pentru linie TDM până la 5 porturi analogice. Toate modelele pot crește până la 60 IP Trunk și 500 IP abonați. Capacități inițiale după model:facilitate de conferință și mesagerie • Vizualizarea informațiilor despre ocuparea și starea abonatului, • Gestionare ușoară a terminalelor datorită suportului de furnizare automată pentru Karel și diferite mărci de telefoane IP (Obțineți informații de la departamentul nostru de vânzări pentru mărcile și modelele acceptate.). • Apeluri video între abonații IP și linii externe • Peste 100 de funcții de utilizare programabile • Compatibil cu seturi speciale de telefon și telefoane standard • Gestionarea teleconferințelor prin interfață web • Suport în mai multe limbi (turcă, engleză, germană, chineză, franceză, rusă, spaniolă) , suport pentru limba italiană integrată) • Firewall • Actualizare automată prin Internet • Gestionare ușoară a terminalelor datorită suportului de furnizare automată pentru Karel și diferite mărci de telefoane IP (Obțineți informații de la departamentul nostru de vânzări pentru mărcile și modelele acceptate.). • Apeluri video între abonații IP și linii externe • Peste 100 de funcții de utilizare programabile • Compatibil cu seturi speciale de telefon și telefoane standard • Gestionarea teleconferințelor prin interfață web • Suport în mai multe limbi (turcă, engleză, germană, chineză, franceză, rusă, spaniolă) , suport pentru limba italiană integrată) • Firewall • Actualizare automată prin Internet • Gestionare ușoară a terminalelor datorită suportului de furnizare automată pentru Karel și diferite mărci de telefoane IP (Obțineți informații de la departamentul nostru de vânzări pentru mărcile și modelele acceptate.). • Apeluri video între abonații IP și linii externe • Peste 100 de funcții de utilizare programabile • Compatibil cu seturi speciale de telefon și telefoane standard • Gestionarea teleconferințelor prin interfață web • Suport în mai multe limbi (turcă, engleză, germană, chineză, franceză, rusă, spaniolă) , suport pentru limba italiană integrată) • Firewall • Actualizare automată prin InternetCARACTERISTICI AVANSATE DE COMUNICARE • Așteptarea în coada de apeluri primite și citirea numărului din coadă • Afișarea informațiilor apelantului pe toate telefoanele utilizatorilor și pe ecranul interfeței web a operatorului atunci când persoana înregistrată în Mini CRM apelează • Redirecționare automată către apelant când este apelat înapoi primite de la apeluri pierdute/ocupate efectuate către linia exterioară • MiniCRM Capacitate de a defini numere speciale de extensie de redirecționare pentru clienții definiți în . Astfel, apelul de la client este redirecționat direct către interiorul sau coada relevantă fără a fi conectat la salutul automat. Acum este economic și posibil de utilizat: 2 operatori și 1 supervizor se pot conecta la sistemul IPS400 din interfață. Operatorii pot vedea apelurile în așteptare în coadă, pot lua o pauză și pot accesa rapoartele lor personale. Supraveghetorul poate monitoriza traficul de apeluri în direct, poate întrerupe apelurile operatorilor și poate monitoriza eficiența sistemului și a angajaților cu rapoarte avansate. • Mini CRM • Distribuție rapidă și flexibilă a apelurilor • Interfață bazată pe web • Gestionare eficientă a operatorului și conexiune la operator la distanță • Raportare întreruperi și întreruperi • Rapoarte operator • Rapoarte apeluri primite și anulate • Rapoarte coadă • Integrare pop-up cu aplicațiile CRM bazate pe web Supraveghetorul poate monitoriza traficul de apeluri în direct, poate întrerupe apelurile operatorilor și poate monitoriza eficiența sistemului și a angajaților cu rapoarte avansate. • Mini CRM • Distribuție rapidă și flexibilă a apelurilor • Interfață bazată pe web • Gestionare eficientă a operatorului și conexiune la operator la distanță • Raportare întreruperi și întreruperi • Rapoarte operator • Rapoarte apeluri primite și anulate • Rapoarte coadă • Integrare pop-up cu aplicațiile CRM bazate pe web Supraveghetorul poate monitoriza traficul de apeluri în direct, poate întrerupe apelurile operatorilor și poate monitoriza eficiența sistemului și a angajaților cu rapoarte avansate. • Mini CRM • Distribuție rapidă și flexibilă a apelurilor • Interfață bazată pe web • Gestionare eficientă a operatorului și conexiune la operator la distanță • Raportare întreruperi și întreruperi • Rapoarte operator • Rapoarte apeluri primite și anulate • Rapoarte coadă • Integrare pop-up cu aplicațiile CRM bazate pe web

Categorie: